نهال سرا

کاشت نهال گردو  قبل از کاشت نهال گردو باید آنالیز خاک کاشت گردو انجام شود. به منظور افزایش عملکرد نهال های گردو  ، قبل از هر چیز باید نوع نهال گردو را که می خواهید بکارید  را انتخاب کنید ،

که برای  منطقه شما مناسب باشد . در مناطقی که آب و هوای قاره ای با یک درخت گردو سازگار است ، انتظار می رود از نظر شرایط آب و هوایی معتدل ، عملکرد قابل پیش بینی نباشد. سپس ، توصیه می شود نوع خاک کاشته شده را تجزیه و تحلیل کرده و کل منطقه باغ خود را با همان روش کوددهی بارور کنید ، در صورت امکان یک منطقه با یک نوع خاک را انتخاب کنید. در این روش ، شما لازم نیست که برای انواع مختلف خاک تجزیه و تحلیل جداگانه انجام دهید و هزینه اضافی را نیز پس انداز کنید و یک بار مالی دوم نیز از شما خارج می شود زیرا شما نیازی به خرید انواع کودهای مختلف را با توجه به شرایطی که در نتیجه تجزیه و تحلیل بوجود می آید نیست. کوددهی و سمپاشی مورد نیاز را در فواصل زمانی مناسب انجام دهید.

زمان باروری نهال گردو و کاشت نهال گردو

این کار را با محاسبه زمان کاشت یا پیوند انجام دهید ، تا نهال های شما به اندازه لازم ریشه درآورده و به تنهایی تا فصل زمستان زنده شوند. این باعث افزایش بازده ای می شود که در آینده با نهال گردو در حال رشد می باشد  .

 

هرس ، کوددهی ، آبیاری

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *